2010. december 22., szerda

digitalDalibor - Guerilla

http://www.myspace.com/digitaldalibor

Dolgozgattam egy személyes hangvételű (eklektikus, instrumentális, kissé gitárcentrikus) zenei anyagon, de aztán egy baleset miatt a teljes anyag elveszett, így befejezettlenül maradtak ezek a felvételek; mindössze néhány próbafelvétel maradt meg, amelyeket feltöltöttem myspace-re. Van benne néhány gitáros feldolgozás ('cover' cimkével) ill. saját szerzemények, hangszerelések, ötletek.

Amikor láttam a 'pályázati' kiírást, gondoltam ebből beküldök valamit és a 'Guerilla' c. szerzeményre esett a választás.

A Roham esetében sztem nem lehetett túl sokat várni olyan kulcsszavak mellett, mint 'trash' és 'gyökér'. Első ránézésre nem volt túl bizalom gerjesztő a weblap, a stílus stb. de gondoltam nem leszek előítélettel és igyekszem nyitottan kezelni a 'pályázatot'...tanulságos tapasztalat volt:) Nem ragoznám agyon a dolgot, de sztem egy önmagára és munkájára igényes csapat nem így szervez és bonyolít le pályázatot, mint a Roham.

üdv

db

6 megjegyzés:

  1. Teljesen egyetértek veled, és nagyon gratulálok a zenéidhez. még csak az elsőt hallgatom de már arra sarkallt, hogy írjak. Nagyon profi. Hangzásilag csúcs, zeneileg is tök komoly.
    Csak drakulálni tudok. a stílusa is nagyon bejövős.
    =================================================
    Pár kérdést, ha megengedsz:
    Ezek otthon készült felvételek?
    Hangmérnök vagy?
    Ebből minden hangszer élő? Ha nem melyik nem?
    előre is köszi a válaszokat

    VálaszTörlés
  2. Nagyon durva. Ez a legjobb amit eddig hallottam, szerintem én tuti első helyre raktam volna az eddigiek alapján. nagyon ász. Q nagy szerintem, nem tudok mást mondani

    VálaszTörlés
  3. Hallod ez valami irdatlanul faja. A dallam, a hangszerelés, ahogy össze van rakva, a hangzás, meg úgy minden foszfolipid de tényleg.
    Le a kalappal.

    VálaszTörlés
  4. Thnx!:)

    Igen, mindegyik felvétel otthon készült. Az egyetlen 'élő' hangszer a gitár; a gitáros részeket én játszottam meg, a többi hangszer szólamot (dob, bass, synth, vonósok stb.) az FL studio vagy Reason sequencerén írtam meg kül. hangmodulok segítségével (pl. 'The Gran' VST a zongorákhoz vagy Battery a dobokhoz) majd az egészet Cubase SX-ben raktam össze a gitárral.
    Néhány helyen használtam loopokat (pl. a Guerilla darbukás részeit nem írtam, azok előre felevett hangszeres loopként vannak betéve), de a többi rész hangról hangra meg van írva.

    A zenéimmel kapcsolatban többnyire olyan reakciókkal találkozom, hogy 'ez mi ez?'...:)...A többség nehezen érthetőnek tartja. Valakinek sok a gitár, másoknak kevés...stb...:))) Nekem ezzel igazából nincs problémám: ha a zeném minden részlete azonnal könnyen emészhető lenne minden egyes hallgatónak az számomra csak azt jelentené nincs benne semmi új és gondolkodóba ejtene, hogy a zeném talán csak közkézen forgó klisékből áll. (Persze attól még nem leszek művész, hogy senki sem ért...:)))

    Nem tehetek róla, én szeretek olyan dolgokat együtt hallani a zenémben ami normál esetben egy 'stílushű' kereskedelmi forgalomba kerülő zenében nem igazán lehet jelen...Szeretem a 'stílushű' dolgokat meg a hagyományokat (pl. Joe Pass: Blues for Angel c. szerzeménye stílushű jazz gitározással van feljátsszva az zenék között), de ha alkotásról van szó, akkor szeretem kísérletezni.


    Köszönöm a kedves szavakat:)

    Hamarosan jövök vissza hallgatózni (eddig még nem volt időm)...

    VálaszTörlés
  5. Grandot én is használok az jó. Basszushoz mit használtál?

    VálaszTörlés
  6. Jó kérdés.....többféle bass modul-t is használtam, nem tudom ebben pontosan mivel írtam a bass szólamot (a munkafájlok elvesztek egy baleset miatt)...Koktak, VirtualBass és Trilogy van most épp feltelepítve bass célra...ill. Reason-ben is van néhény remek Bass Refill-em...


    Ezt most találtam:
    Ismerkedj a cég profiljával a www.max-immun.eu honlapon és írj olyan szlogenzenét, ami szerinted illeszkedik a cég filozófiájához! Nincs időtartam, hangszeres- és stílusbeli megkötés. Beküldési határidő: 2011. február 6. A kiválasztott művet 100.000 Ft-al jutalmazzuk. Az alkotásokat a maximmunbudapestszilvi@gmail.com e-mail címre várjuk.

    web: www.max-immun.eu, E-mail: maximmunbudapestszilvi@gmail.com


    Sztem több lehetőség van benne, mint a Roham Trash-ben:))...remélem lesz időm írni valamit. Tessék alkotni!!:))

    VálaszTörlés