2010. december 22., szerda

Korrob - Miért születtünk

Sziasztok!
Én is egy teljesen más műfajú zenével indultam a pályázaton. A kritérium ugye csak annyi volt, hogy otthon készült produkció legyen (ebbe szerintem bármi belefér). Ez egy reális mondanivalót nem nélkülöző vokális szerzemény elég sok munka volt vele.

Itt meghallgathatjátok: http://www.korrob.mlap.hu
Itt a zenelejátszó legördülő listájánál a 7. szám Miért születtünk címmel
Véleményeket kritikákat is szívesen fogadok. (bár az utóbbiból kaptam már bőven, de jöhet), Remélem tetszeni fog,
üdv Korrob

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen össze van rakva a szám, a hangszerelés is jó, a hangszínek sem rosszak (Bár én kicsit finnyás vagyok a midis dobokra, de ezek egész szépen szólnak), az éneken lehetne kicsit csiszolni még. Nem hamis vagy ilyesmi, csak kicsit erőtlennek érzem, főleg a mondanivalót figyelembe véve. A kórusos rész a végén nagyon tetszik.
    Szép munka.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, hogy felraktál és véleményezted is. Örülök, hogy nagyrészt tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Tartalmas alkotás. Csatlakoznék az ekőttem szólóhot: sztem is jó a hangszerelés és a felvétel (természezesen ezt relative és nem abszolut értelemben írom: egy hozzáértő hangmérnőkkel, egy minden igény kielégítő stúdióban, képzett hangszeresekkel - vst helyett - természetesen sokat javulna a megszólalás minősége...de a tartalom így is átjön).

    Számomra az összkép olyan volt, mintha a Dream Theather és a KFT összeült volna jammelni:)) Mindkettőt szeretem...így együtt is jók:))


    Sztem a jövőben koncentrálj az erősségeidre, a többit hagyd meg azoknak Akiknek erőssége az amiben Te nem vagy elég erős......Sajnos mindenben nem lehet jó az ember...így azokra a posztokra amiben nem érzed elég erősnek magadat (pl. az ének számomra sem volt 'átütő erejű'...egy képzettebb énekes talán sokkal árnyaltabban és kifejezőbben tudná megszólaltatni ezeket a gondolatokat/érzéseket ) érdemes olyan együttműködőket keresni, Akik jobban képzettek és elmélyültek az adott dologban...sok sikert!:))

    VálaszTörlés